är 2014 året då jag får mitt namn tatuerad på en annan människas hud?

verkar ju som så. 
 
och är 2014 året då jag blir den bloggerska i was meant to be?
mest troligt inte men i will give it a chanse. soffan vill att jag ska skriva ett långt känslofyllt inlägg med mina innersta tankar. och eftersom denna blogg endast är till allmänn beskådan för min mamma och diverse löst folk så känner jag att det inte är nåra problem. så ni har en känslostorm en jävla orkan att vänta. ska försöka pleasa er om ett par dar. så länge kan vi titta på dessa bilder från när vi var i abisko i sommras.
himlen och havet som öppnar sig. finns inget vackrare att skåda på denna jorden. detta är också vad jag visualiserar framför mig när jag sitter på tunnelbanan i en timme på väg till jobbet. för att överleva. 
ser ni hur mycket jag är i mitt rätta element här?? avslappnat sittandes vid forskanten. här föddes jag och här ska jag dö. lolz. föddes på kiruna bb..................
naturporr.
och förstås somnade 08an pga alla intryck.
 
stay tuned. xo.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är så vackert så man bara inte kan annat än somna för att ej få överslag i hjärnan! Och ganska ofta glömmer man bort att se sig omkring och märka vad vi egentligen har.

2014-01-20 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback