heldag i årsta.

dagen började med att jag snörade på mig träningsskorna och tog mig ut på en morgonpromenad i kvarteren. har alltså blivit så otroligt hälsosam och vardagsmotionsaktig på sista tiden. loves it. 
det var ju så otroligt varmt idag för att vara september, så vi carpe diemade och gick ner till årstaviken och badade efter frukost.
efteråt mötte jag upp denna skönhet och tog ett glas eller två.
firade av min hälsosamhet eller vad man ska säga med stans godaste kebab (som ligger 10 min från vår lägenhet. lucky girl man är asså). köttet som smälter i munnen...det starka såsen...youghurtsåsen...bättre än ett ligg med någon man håller kär (nästan asså)
imorgon ska jag upp klockan 04.35 och gå på intro för ett nytt jobb, slut på glassar tiden. älskar det, vill vara en fulltime glidare som bara shoppar, strosar runt, äter och dricker gott och njuter av livet hela dagarna. tyvärr är man ju ej en kardashian eller har en man gjord av cash såå, som sagt, a girls gotta do what a girls gotta do to get that american apparel bodyn.
 
puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...............................

2013-09-05 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback