gårdagen.

började med att jag promenerad ut till skeppsholmen med matilda och gick på moderna. ville gråta när vi kom till niki de saint phalle utställningen för hennes tavlor är så fantastiska. man bara bitch jag vet precis vad du menar.
- hugger till lite i hjärtat.
i shoppen köpte jag detta lilla kort som numera pryder väggen ovanför min säng. kommer känna mig så stark varje morgon jag vaknar.
och gårdagen avslutades med att vi gick till popaganda för att se håkan. det var såklart magiskt. tänker alltid "det blir kul för att jag älskade honom så mycket förr" men fel varje gång för det blir bara BÄTTRE.
och idag ska jag inte göra ett skit, på sin höjd äta lite godis och titta på "de dejtbara" min nya favorit serie.
är helt slut efter denna vecka, både fysikt, psykiskt och känslomässigt. och imorgon börjar en ny vecka i the fabulous life of emma. stay tuned.
 
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback