saker jag lärt mig i livet.

vill inte vara ensam.
 
(bortrest med jobbet. i göteborg. har spenderat de två senaste dagarna ensam på ett hotellrum. fast har träffat jobbarkompisar och pratat i telefon/insta/facebook/sms och sovit mesta av tiden eftersom jag jobbar natt. VEM ÄR JAG....)
 
vill gråta lite nu. vill hem.
SLUT PÅ SLAPPANDET.
SLUT PÅ ENSAMHETEN.
blir alltid lite pirrig i hjärtat när jag varit någon annanstans och tänker att jag vill hem och tänker på stockholm. ovan känsla. ljuva stockholm. längtar tills imorgon. och längtar efter diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggggg.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men du kommer ju hem på Fredag, Emma!! Hem till Kiruna! Ringde dig flera gånger men var upptaget.

2013-06-18 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback