livet part three

senaste veckan eller två har varit jävligt feta.
 
förra måndagen började med att vakna upp till detta
och sedan springa ner och möta upp ida YEY.
helt plötsligt var alla (typ nästan) favoritpersoner samlade på samma plats. blev helt lycklig (och knäppte av en bild.) sedan var det dock dags för något mycket tråkigare. säga farväl till kimmis som nu är i australien.
så jävla ful bild men det är sådär man ser ut sekunderna innan tårarna kommer. nu kommer dom igen typ... men snart ses vi igen!
och på tisdag åkte vi till köpenhamn. otroligt pigga och muntra tjejer vid 05.15. malin vad ser du för intressant?
i danmark gjorde vi följande:
http://picasion.com/i/1U4DN/
osv.
så fort vi kom hem tog jag mitt pick och pack och åkte ut till de östgötska skogarna.
ah så fint. vi promenerade i skogen och lagade mat och åkte in till norrköping och fikade på hans favoritfik och när han klippte gräsmattan matade jag honom med godis och åt frukost utomhus och efter två dar var jag tvungen att sätta mig på tåget och åka tillbaka till stockholm och nu sitter jag här på världens tristaste jobb och vill dö typ. vill flytta ut på landet och aldrig mer se en enda asfalts bit känner jag MEN imorgon fyller jag år och det kan ju bli kul.
 
hihi. puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppsan hejsan, Emma! Vad du hinner med! Fina bilder var det. Ha en riktigt bra dag nu på din födelsdag!

2013-06-06 @ 15:21:16
Postat av: Kim

Emma! Grattis på födelsedagen fina du! Hoppas du får världens bästa dag <3

Ps. Vad f-n gör jag med handen på bilden?! hahahaha. Ds

2013-06-07 @ 06:08:31
Postat av: Your truly

Började gråta när jag läste det sista. MVH Orolig

2013-06-07 @ 21:14:39
Postat av: Yours* truly

.....Alltså inte över din situation

2013-06-07 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback