födelsedagen

började med frukost på balkongen
sedan kom sofie över och vi drack ett glas eller två. som dom livsnjutarna vi är fällde vi också en tår eller två. WHUT.
sedan ramlade dessa två in! fick lite paket. och sedan väntade vi bara på hanna!
för då var det grill dags!
när mörkret föll var det dags att bege sig in. jag fick order om att gå till mitt rum, sekunderna efter kom dom inskridande som ett luciatåg. mycket vacker. och resten av kvällen lyssnade vi på eurovision låtar och hade hetsiga diskutioner om delad föräldraledighet (mitt inlägg var: vill man inte vara hemma med sitt barn, SKAFFA FÖR I HELVETE INTE BARN DÅ) tills benen började längta efter dans hos vissa, själv var jag nöjd och belåten så när det visade sig att tunnelbanan inte gick fast det var röd dag gjorde det inte så mycket för mig, om än jobbigt för mina kamrater som var tvungna att ta nattbussen hem.
 
bra så. utmärkt födelsedag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback