dagens

åh hjälp vilken trevlig dag. började med missad tvätttid = sovmorgon. frukost med jennie. shoppade lite = låssasshoppade pga. köp stopp tills jag hittade en UNDERBAR klänning på urban outfitters på 75 % rea. och det tycker faktiskt jag att jag förtjärnar. kommer sitta finfint på fredag. fika på sturekatten bland bitchiga tanter. mer låssasshopping. sedan supertrevlig middag med pappa på mysig restaurang i gamla stan. åt en väldigt krämig och spicy risotto. nu hemma. tänke ta en cigg, äta lite godis, se det senaste avsnittet av kourtney and kim takes miami. sedan somna. aaaahhh.
imorgon väntar ett berg med disk samt jobb. inte så värst roligt menmen.
puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadu, det där med 75% rea är lurigt... Såg ut som ni hade det riktigt trevligt du o pappa. Önskar bara att jag oxå fått vara med!

2013-02-06 @ 08:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback