dagens man

peter jöback
¨
hatade när mamma och pappa bara "men ååhh emma sjunger du på den igen" winkwink typ, när jag gick runt och sjöng guldet blev till sand. blev rosenrasandes varje gång för kändes som om dom hånade mig. jag var kanske 6 år. såg honom i på middag hos hanna & amanda precis och det bekräftade bara det vi redan vet, jag älskar honom så mycket, han är liksom så fin (skulle vilja säga: sveriges finaste person), menar detta från botten av mitt hjärta (inte obehagligt) och har gjort det sedan jag var 6 år och sjöng på när guldet blev till sand. det var ju därför jag blev så arg, kändes som om dom hånade min kärlek till honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minns det så väl, då du sjöng låten i stugan, guuuldet bleeev till saaand! Det var inte hån Emma, jag tyckte det var gulligt och förresten så älskar jag oxå honom, ska du veta! =) Jag drömmde nyss att jag var och skulle se när han sjunger i "Fantomen på Operan"...

2013-04-05 @ 08:01:41
Postat av: Emma

Mamma: haha nej jag vet men det KÄNDES som det!

2013-04-05 @ 09:48:45
Postat av: Amanda

Åh, älskade Peter Jöback! Han var min första kärlek (och Luke Macahan förstås). Kristina från duvemåla är det bästa som någonsin hänt. Lyssnar än idag på Guldet blev till sand och Du måste finnas <3

2013-04-06 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback