torsdag

efter skolan mötte jag upp matilda. vi skulle utnyttja den sista sommardagen till fullo.
givetvis borde jag tagit med min kamera men den glömde jag så ni får hålla tillgodo med några crapiga mobilbilder.
 
vi åkte till hornstull, handlande med oss picknick och tog en liten promenix tills vi hittade en lämplig plats att slå oss ner på. närmare bestämt denna brygga. inte så mycket brygga på bilden men ja...
vi åt lite sånt här
matade några fåglar som blev våra kompisar och kom obegaligt nära med stirrande ögon
efter några timmar i solen gick vi vidare i jakt på en 50-års present. men först! lämna ett litet meddelande måste man ju göra
på vägen blev vi lite kissnödiga...haha...så vi stannade till på årstavikens segelsällskaps lilla café. väldigt mysigt där tycker jag
sedan finns det ej några mer bilder men vi gick iallafall och shoppade och jag köpte en tavla och en svart VÄLDIGT fin jumper, kanske får ni se den men förmodligen orkar jag inte hålla på och fota den och så, tyvärr. och eftersom jag är en kärring (faktiskt så vaknade jag halv 7 imorse, förstår ej hur vanliga människor orkar med en hel dag utan en powernap däremellan?) så åkte jag hem därefter.
och imorgon är det helg!!!!!!!!
avslutar med detta:
yes det vill jag
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt det såg ut att vara!

2012-09-14 @ 18:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback