helgen

 
såhär hittade jag kim när jag hade varit ute och rökt innan vi skulle gå och sova (pyjamasparty!!!) så himla rolig. smygätandes på rester.
på lördag morgon vaknade hon av att jag gick runt och mumlade fan, fan, fan för mig själv. vilket berodde till viss del på min sms-konversation med en viss man. HUR kan man vara så knäpp ibland (ofta)?
vi träffade bland annat miriam och smygkollade på killar inne på toan på slakthuset. assååååååååå <3
kan man bli anmäld för det osv?
idag var jag ju på elsas 2-års kalas!! glömde kameran hemma så lånar en bild av soffansofie. är så fattig att jag ej hade råd med hennes present så kim var tvungen att betala, VÄNNER! slösade mina sista pengar på en cheesburgare....?
 
imorgon ska jag springa till banken det första jag gör och lösa in checken från csn. sedan vill jag se filmen om palme och kanske njuta lite av livet och sådär innan hemtentan börjar på tisdag.
tillsist en bild på mat.

Kommentarer
Postat av: kim

Hahaha, jag döör!

2012-09-24 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback