23:59

eh SÅ JÄVLA BRA LÅT?
imorgon ska jag jobba själv för första gången. ser framemot det faktisk, nervissss men ska bli kul. har aldrig i mitt liv sett framemot att jobba - VAD HÄNDER?!? sen ska jag äta middag med jennie och hennes syster. kanske får man träffa signe också, jennies syskonbarn, she's a fellow ginger å svingulli....kanske slinker hon ner i väskan på väg hem.....
asså var på ikea i över fem timmar igår...? vi lyckades ej undvika gräl under denna tid, men gör man det ja då förtjärnar man en stjärna på himmlen. typ. har börjat inreda mitt rum förstår ni. kul som fan. har under denna tid som jag hållt på med detta kommit fram till att jag ska bli både inredare (efter att ha slängt en filt på sängen á la maria montazami) och snickare (efter att ha skruvat ihop ett ikea bord). skulle ju även bli pizzabagare (efter att ha bakat en jävligt god pizza) och rörmokare (efter rensat ett avlopp). men SÅN E JAG! ser möjligheter i allt. nu ska jag äta en pepparkakor å titta på american horror story. helst skulle jag vilja se the wire (ser alltid någon serie/film innan jag somnar) men det går bara inte.....ni förstår, det har inträffat en adrianna situation all over again :( stringer bell blev skjuten i senaste avsnittet jag såg.
alltså. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. p.s har inte TILL DENNA DAG sett klart på sporanos om någon undrade.
 
god natt lovez

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej där! Sätt in några bilder på ditt rum, så vi får se hur det ser ut nu. Ringer kanske senare i kväll eller i morgon och hör hur det gick på jobbet, men det kommer att gå hur bra som helst!

2012-12-14 @ 08:51:09
Postat av: malin

alltså om det är någon utöver mig själv som är roligast i hela jävla bloggvärlden så är det då du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback