listigt

Vad tror folk om dig?
har ju hört att jag kan vara ganska skrämmande. eller vad man ska säga. bland annat så är ludvig rädd för mig...eller som hanna sa häromdagen - "han är ju livrädd för dig" och matilda sa att hon var rädd för mig innan hon lärde känna mig och min egen mama har också sagt att hon är rädd för mig ett ex antal gånger under mitt liv....sååå kul tycker jag men om personer jag inte känner tycker så, vilket dom tydligen gör ibland, ble, blir ledsen när jag tänker på det, för tycker ju att jag är världens snällaste person :(
vet ej mer vad folk tror om mig. 
Stämmer det?
maybe baby. äh alltså that's my thang eller nått. är ju en HSPare - med hetsigt humör och OTROLIGA försvarsmekanismer. 
Vad får du oftast komplimanger för?
mitt hår, kläderna, rumpa, typ mycket "du är så gullig/söt"
Hur imponerar man på dig?
man är snäll, står för vad man tycker, uppmärksam och lyssnar när andra pratar och SMIZE WITH YOUR EYES.
Brukar du skratta för dig själv? 
every day honey.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"å det hade jag ju velat! men ska hem till elsa och se på nobel efter skolan ;) men jag tänkte gå på stan en annan dag inom en snar framtid om du orkar vänta?"
Vem ringde du senast?
matilda.
Antal timmar sömn inatt?
nio.
Vad tycker du om fötter?
tycker dom är ganska äckliga.......
Vad saknar du?
senast för någon timme sedan tänkte jag "guuud vaaaad jag lääängtaaaaar efter felix!!" alltså min svinjobbiga 13-åriga lillebror. distance makes the heart grow fonder....kommer dock ALDRIG få krama honom när jag kommer hem :(
Hade du en bra kväll igår?
NEEEJ.
Är du blyg?
när jag var mindre sa folk alltid att jag var blyg. och på dom där lapparna man skulle skriva till varandra i skolan stod det alltid "blyg" på flera stycken. blev alltid ledsen då kommer jag ihåg, för kände mig aldrig blyg. hatade dom där jävla lapparna och lärarna som typ "du måste ta för dig mer". man bara men förstår ni inte att det här är mitt sätt att hantera det som händer runt omkring mig, jag har så mycket intryck och känslor att sortera. alltså, alla forna grundskoleklasskamrater och lärare: medans ni trodde att jag satt där och var blyg så hade jag full koll på vad fan allt ni sysslade med, dvs. tills jag förstod vilka idioter ni alla var (förutom typ 5) och stängde av helt. känslor av obehag varje gång jag tänker på det där. ett 9årigt trauma. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jaaa. har ju varit kärlek vid första ögonkastet båda gångerna jag varit kär. hihi. 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
människor som säger "skulle gått in i ett omklädningsrum" är idioter. jag skulle definitiv ligga. 
Är du nöjd med ditt liv?
pass.
Vad är det värsta du vet?
det värsta jag vet....det är mycket det. får återkomma en dålig dag och rabbla upp allt som är det värsta jag vet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
ja annars skulle man väll inte orka leva?
En speciell dag du minns?
när jag skulle hem till honom och vi skulle titta på fotboll för att jag i fyllan och villan hade sagt hur mycket jag ÄÄÄÄLSKAAAAR fotboll (vilket jag gör nu) och när hans favoritlag vann höll jag på att börja gråta? alltså gud om jag hade gjort det, då vet jag inte vad jag hade tagit mig till. jaja. och allt det där nervösa och dom där ögonen och mitt hjärtat som dunkade så hårt och snabbt och allt och han säker hörde det och när vi stod mitt på gatan utanför mitt hus och jag ville aldrig gå och hur jag sprang upp för alla trappor och fram till mitt fönster för att hinna se honom åka iväg och det där smset och det där som gör att man inte kan sova eller nått och bara ligger raklång på sängen och ler i mörkret. glad och ledsen när jag tänker på det.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
oftast min syster.
När grät du senast?
i torsdags.
Vill du gifta dig?
jaaaaa.
Vill du ha barn?
jaaaa helst tre eller fler. hehe.
Biter du på naglarna? 
jag och en gammal klasskompis slog i 7an vad om vem som kunde spara ut sina naglar först. och eftersom jag är världens mest långsinta människa så har jag ju ej bitit på naglarna sedan dess. fo realz. dock håller jag ju, att till lägga - I PERIODER, på att riva sönder mina nagelband. så jävla fräsch är jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast jag blir rädd för Malin oxå ibland... Ni är så intensiva, Tänk på att jag och Tomas är äldre och inte hinner med i era snabba kast! =) Och jo, nog tror jag du kan knycka en kram av Felix. För några veckor sedan märkte jag att han hade vuxit om mig, med marginal, så vi två är väl kortast i fam nu!?

2012-12-10 @ 08:36:59
Postat av: Lotta

jag är också HSP emma!

2012-12-11 @ 16:48:24
Postat av: Amanda

Du glömde bort att människor tycker du är awesome! Tror du mig inte? Titta i vilken ordbok som helst, brevid ordet awesome är en bild av dig!

2012-12-11 @ 18:13:38
Postat av: ägaren

lotta: skönt att veta att man ej är ensam om denna gåva som, ofta, är svår att hantera.
amanda: men gulle dååå!

2012-12-11 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback