ett blogginlägg om väder

ok, jag är ju inte den som är den eller ovan vid snö. men idag är fan fruktansvärd, FRUKTANSVÄRD. det tog mig över två timmar att komma hem från danderyd pga. alla förseningar i detta helvetes väder. när jag trodde att det värsta var över och bara några meter till dörren så höll jag på att bli överkörd av någon jävla traktor eftersom man ej heller ser något i detta väder. dessutom är vi insnöade pga. en halv meter snö utanför dörren. går i ide tills detta helvete är över. ok. puss.
 
mvh älskar vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stockholms kommun måste köpa in fler traktorer och ha mer människor som kan köra dom. Det är det enda som hjälper! Tydligen ska sönovädret komma upp till oss nu... Kul...

2012-12-06 @ 09:23:10
Postat av: Mamma

Alltså, jag är inte annonym... Glömde bara...

2012-12-06 @ 09:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback