de senaste dagarna

i söndags var jag äntligen frisk!!!! och det var ju första advent så jag å kim skulle självklart på julmarknad. när vi insåg att det kostade hundratjugo kronor att komma in på skansen ångrade vi oss dock och styrde stegen mot sturekatten istället. kan meddela att morotskakan där är väldigt god. som medborgare känner jag ju en plikt att provsmaka alla morotskakor jag kommer över, måste säga att den på sturekatten är: nästan ++++
sedan åkte vi ut till sundbyberg där vi blev bjudna på middag. finns inget jag älskar mer än att bli bjuden på middag. igår var jag på en jobbintervju. åkte fel. gick sedan vilse och irrade omkring i kylan. kom lite försent ja. ändock fick jag jobbet!!!?? kom hem, åt tacos, tog ett långt bad och tittade på cirkus tusen avsnitt av the wire. idag: föreläsning, om ja.....i don't know. mötte upp jennie och vi gick på bio. såg blondie. assåååå gynning <3 har älskat henne sedan jag var tolv och hon var med i big brother. filmen var också bra. sedan fick vi feeling och bestämde oss för att se en till film...dubbelbio å förstås då obligatorisk dubbelfika...thats how i roll....och på det en långpromenad runt söder och nu sitter jag här och tänkte snart krypa ner under täcket och se ett avsnitt av the wire. ni kan väll icket ha missat detta om att stringer bell, mumms, kanske ska spela den kommande james bond? aldrig någonsin i mitt liv har jag varit positiv inställd till något som har med james bond att göra, förens nu då. sa senast idag att jag skulle starta uppen facebookgrupp om detta (VIKTIGT) men så det finns redan en så ska gilla den. jaja godnatt då. imorgon ska jag upp klockan 6 typ :(
detta hände precis nu: lyssnade på videogames för jag älskarrrr den låten, sedan börjar automatiskt en annan låt med lana del rey spelas och hon sjunger "my pussy taste like pepsi cola"? DENNA VÄRLD
 
*glömt att ta bilder förutom typ tre* mvh amatör bloggerskan
MEN se vad gulli jennie var idag iallafall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback