2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
ja, förmodligen massor av saker. annars blire väll inge roligt att leva tänker jag? 
Höll du några av dina nyårslöften?
ger aldrig såna löften. detta år har jag dock någon liten (väldigt liten) tanke om att jag ska börja träna 2013...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja. vi är inte superclose eller så men nog har vi gjort några hyss ihop genom åren, så jag tycker det räknas ändååå
Dog någon som stod dig nära?
nej.
Vilka länder besökte du?
sverige. gud vilket jetsetter liv.
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
5de maj.
Vad är det bästa som hänt dig år 2012?
att jag blev kär, trodde aldrig jag skulle live to see the day... kom in på litteraturvetenskap. fick två jobb på två veckor?! att jag och kim blev så bra vänner. att jag re-connectade med två gamla klasskompisar. att jag för första gången i mitt liv känner, ja, kanske är livet inte så dumt ändå. är tacksam över livet *tårögd*.
Största misstaget? 
don't know.
Bästa köpet?
skor från topshop. och så skulle man kunna säga väskan från åhléns eftersom jag använder den cirka varje dag.
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder. mat och saker man kan äta.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, skriver det dock inte i bloggen pga. PRIVATLIV.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
så får du mig ändå - emil jensen
blue - first aid kit
this woman's work - kate bush
let me love you - ne-yo
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare. fast när jag var ledsen så var jag nog mer ledsen än jag någonsin varit i mitt liv tidigare.  
Vad önskar du att du gjort mer?
sagt vad jag känner.
Vad önskar du att du gjort mindre?
don't know.
Hur tillbringade du julen? 
har inte varit jul än.
Blev du kär i år?
ja.
Favoritprogram på tv?
keeping up with the kardashians.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
närå bara nästan.
Bästa boken du läste i år?
läste typ inget i år? :( bara genom skolan typ. näää men vääänta nu, givetvis zlatan boken.
Största musikaliska upptäckten?
typ, first aid kit? knappast ensam om detta.....
Något du önskade dig och fick?
ja typ en ny dator?
Något du önskade dig men inte fick?
HAHA. önskar mig alltid en svart chanel 2.55, lägenhet på söder/gröndal/årsta och ett hus på landet i frankrike men inte fan är det någon som ger mig det, lär väll aldrig få heller. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
på tolvslaget var jag med honom och han skrek "nu är du 21" fast det var jag ju inte för föddes typ 4 på morgonen....hmm...hehe. åt tårta och drack vino med några kompisar. gick vidare, drack tequila och dansade. 
De bästa nya människorna du träffade? 
tema.
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
oj voi voi. som vanligt skulle jag tro? dock utvecklas ju den bara till att bli bättre och bättre. eller vad vet jag. tar på mig det jag tycker är fint. 
Vad fick dig att må bra?
människor jag håller nära hjärtat.
Vilken kändis var du mest sugen på?
scott disick.
alltså, kärleken jag har för denna man, DET ÄR BORTOM DENNA VÄRLD.
idris elba.

*ligger som en fisk och sprattlar i mitt eget dregel*
Vem saknade du? 
malin, mamma och amanda vill jag helst träffa typ varje dag. så dom har jag saknat ganska mycket. idag känner jag ett jävligt starkt sug efter ida <3 kan få sånadär längtattacker. 
Favorit månad? 
maj.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om kärleken höll. om man slapp ångesten. om du mådde bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback