*sprider kärlek*

orka att jag skrattade typ jättemycket när jag och camilla skrev listor över..............låt oss säga "tveksamma persontyper". jag har ju den övertygade tron om att alla som inte (tillviss del, HAHA skoja) tycker/känner/beter sig som mig är dumma i huvudet.
nåja. av alla dom "tveksamma persontyper" som det finns där ute så provocerar dom här mig mest just nu (kanske mest överlag):

- dom som säger "men han är/var ju sååååååååååååå charmig!" get over it bitch.
- pretentiösa typ 17-åringa secondhand kärringar. kommentarer överflödiga.
- dom som tycker det är skämmigt om man skrattar för högt. -"-
- dom som hatar rökare. you want me to hurt you?
- dom som idoliserar tyra banks. :o
- eric amarillo. var bara tvungen att få med honom någonstans.


Kommentarer
Postat av: kim

hatar tyra banks, hon är så jäkla självgod.

2011-10-26 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback