08:26

stava ditt namn utan några A: nä.

är du singel? desperately seeking husband.

vad lyssnar du på just nu? fem enkla saker.

vart önskar du att du var nu?
 kanske london. ja london. älskar london. eller något varmt ställe. 

vad borde du göra just nu? sova. 

är du kär i någon? nä.

kan du skruva tungan? a.

har du någonsin velat bli läkare? nä. jag vill dö när jag ser större mängd blod. kan fortfarande få ångestattacker när jag tänker på hur vår lärare som dessikerade kolungor på no:n i åttan.

vad drack du senast? kaffe.

vem pratade du senast telefon med? c.

senast skickat sms? "du va säker med om något spännande! call me. puss."

har du några tatueringar? isf vart? nej tyvärr inte. jag har ju då kommit på att jag förmodligen aldrig kommer at tatuera mig. är för rädd. och så är ju hela jag au naturel. en tatuering skulle liksom förstöra det. inte fan föds man väll med "hurricane" på underarmen, det fattar ju vem som helst.

är du glad? är både jätteglad och jättearg.

vad har du för planer för ikväll? kanske ska jag joppa. 

hatar du folk som ljuger? antagligen. ja det beror ju på vad dom ljuger om.

föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? mjuka.

har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? fina flickan.

har du någonsin varit helt förkrossad? har känts så men sedan i efterhand så tänker jag att, så var det inte. hade jag varit HELT förkrossad hade jag antagligen tagit mitt liv.

har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen? tyvärr, ja.

hur är det mellan dig och dina föräldrar?
jo, det är fint tack.

tycker du om ditt liv? medel.

Vad tycker du mest om i ditt utseende? håret, ögonen, munnen, rumpan, fräknarna.

förlåter du eller glömmer du? är väldigt långstynt. glömmer aldrig, förlåter kanske.

har du mest tjejkompisar eller killkompisar? tjejkompisar.

vad är du rädd för? bläckfiskar. min största fobi.

har någon försvunnit ur ditt liv? shit happens, people changes, life goes on.

har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
tyvärr, ja.

önskar du att du var en av motsatt kön? killar suger.

lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? tyvärr, ja.

när grät du senast? till sagan om konungens återkommst. när frodo i slutet ska åka iväg och han säger adjö. merrys stora, tårfyllda ögon </3

vad tycker du om droger? personer som brukar droger är astöntiga. det är smutsigt och äckligt. 

pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
 ja.

vilket är det bästa bröllop du varit på? min mosters.

hur är din drömkille?
så lik mig själv som möjligt. tvivlar på att det finns någon bättre än jag.
hade jag kunnat hade jag gärna gift mig med mig själv som sue gör i ett avsnitt av glee.

vilken tid gick du upp imorse? 
imorse? halv tre.

vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "oj vad har du?"

vad gjorde du vid nyår? joppade. sov.

vilken är din favoritfilm? eeeehhh. factory girl, the wrestler, edward siccorhands, en kärlekshistoria, flipped, fish tank. harry potter filmerna.

vem var din första vän? ia.


Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback