if you believe in love but find it hard to explain, this is for you.

idag har jag:
litat på elsa billgrens omdömme och köpt likadana hår produkter som henne.

hämtat ut ett paket med ÅH SÅ FINA böcker.


sagt farväl av C.
make a gif

och nu lyssnar jag på 2000-HÅKAN och FUNDERAR ÖVER ATT HAN BORDE FINNAS SOM KANDIDAT TILL ATT PRYDA 200-LAPPEN. HAN PÅ ENA SIDAN OCH ZLATAN PÅ ANDRA. och när jag orkar tänkte jag sy till ett knippe secondhand klänningar som jag köpte i berlin på VÄRLDENS BÄSTA, UTAN ÖVERDRIFT, SECONHAND AFFÄR. besöker ni berlin MÅSTE NI BESÖKA HUMANA SECOND HAND PÅ SCHÖNAUSERALLE, på andra sidan gatan mot den affären finns också VÄRLDENS BÄSTA, UTAN ÖVERDRIFT, H&M. och inne i den gallerian som hm är i finns ett litet ställe som säljer VÄRLDENS BÄSTA, UTAN ÖVERDRIFT, SMOOTHIES. beställ COCO MANGO och DÖ EN SMULA. ja rekommenderar att ni ska ÅKA TILL BERLIN.




Kommentarer
Postat av: Lotta

hej! godnatt mister tom är en så himla fin och bra bok. berlin är en så himla bra stad. jag saknade dig på dansgolvet idag emma!

2011-03-26 @ 04:14:50
Postat av: Lotta

ps. elsa billgrens hårproduktstips är dåliga. i alla fall för mitt hår. nu är jag arbetslös och då använder jag budget-dove, dom är okej... men får jag välja fritt blir det schwarzkopf schampo och balsam (deras frisörserie) och deras osis+ styling (serum och styling powder).

2011-03-26 @ 04:17:35
Postat av: Lotta

ps2. ingmar bergman borde vara på 200-lappen. och döden från det sjunde inseglet på baksidan. det skulle illustrera oss svenskar fint

2011-03-26 @ 04:18:36
Postat av: ägaren

lotta: FÖRLÅT! visst är berlin bra!? kanske borde jag lära mig tyska så det blir lite lättare för mig att vistas i tyskland, dom var ju ganska dåliga på engelska...asså det vet jag inte riktigt, för mig är håkan och zlatan sveriges stoltheter de FÖRTJÄRNAR att vara på 200-lappen. annars astrid lindgren!

2011-03-26 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback