08.03

för uppskattningsvis en timme sedan, råkade jag nästan kasta min bh på busschaffören. asså ni fattar pinsamheten på det va?! ja jag skulle ta fram mina pengar och kollade i väskan och vipps så råkade jag nästan dra fram min bh. det hade väll varit roligt, såhär i efterhand kan jag nästan ångra att jag inte råkade göra det, det hade i varje fall varit något slags utvecklande av våran relation. och roligt för honom att berätta för våra barnbarn tänker jag. "jo mommo hade åkt buss med mig i flera månader sedan en dag slänge hon en bh på mig och då blev jag kär." vackert.

älskar hon jag jobbar med denna vecka. i natt beställde vi pizza <3<3<3<3

nänä nu tänkte jag sova. hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2011-03-30 @ 13:11:47
Postat av: Anonym

hahahaha

2011-03-30 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback