juldagen.

började såhär fint.

sedan någon gång vid 3 när vi skulle gå från ferrum. ALLTSÅ VAD I HELVETE ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? till er som stod bakom mig och tryckte på som om ni var på någon jävla konsert: JAG SKÄMTADE INTE NÄR JAG SREK ATT DET GJORDE ONT! JAG SKÄMTADE INTE NÄR JAG SKREK ATT DET KÄNDES SOM ATT JAG SKULLE DÖ.
dom här människorna tryckte alltså på så jävla mycket att jag trodde slutet var nära när vi skulle hämta ut våra jackor från FERRUM. alltså. dom pressade på så mycket att ida tillslut SVIMMADE. alltså. OCH INTE FAN GJORDE NI NÅGONTING NÄR IDA SVIMMADE OCH JAG OCH MALIN NÄSTAN GRINADE OCH SKREK ATT NI SKULLE FLYTTA PÅ ER. p.s om jag kunde skulle jag gå gudfadern på er allihopa! och att du skrattade när vi kom utsläpandes på ida. du FÖRTJÄNADE utskällningen av mig. och att man sedan måste TÄVLA om att få en jävla taxi när man står ute i 10 minusgrader med bara en kavaj som man fått låna av en kille för att man tappat bort sin jacka. fyfan. och att någon idiot sedan försöker trycka sig in i taxin som man lyckats få efter TVÅ TIMMAR och att man sedan måste SPARKA UT idioten. alltså.
när jag vaknade upp på måndagen kände det som jag jag blivit misshandlad. ja det var ju kul.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback