fredag.

idag var jag på en jobbintervju, gick jättebra! sedan gick jag och shoppade på monki, spenderade ca. en timme i omklädningsrummet, at älska monki.
nu har jag precis klämt i mig en liten festmåltid. fläskfile, tsatsiki och tomatsallad. jobbigt det här med att vara vuxen, laga mat måste man också göra. förmodligen blir det fläskfile tills på måndag.
senare ska sofie och markus komma hit å vi ska baka pepparkakor osv. sedan kommer dom tvinga med mig på en glöggfest där det väntar någon slags setup med någon som dom brukade kalla för zlatan. "det gillar ju du emma....!"

HOJJA.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Malin

iiihhhhh, låter spännande!

Postat av: Mamma

Jassååå, en blinddate... Hoppas du hade (lagom )kul.

Ringer senare och förhör dig.

2011-12-10 @ 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback