varning för osammanhängande inlägg

hej kompisar. jag är tillbaka. min data är helt fuckad så jag kan inte lägga in bilder. men fint vare.
träffade min fina kusin sofi, vi hade några månader att catcha up så det var skittrevligt. hittade matchande klänningar på judiths men vi anstod. tänkte att det kanske hade varit lite too much.
jag orkar inte göra en lång historia kort så kan säga att av någon anledning så blev vi fast i bromma, blev intervjuade av två tjejer som var himla trevliga. se mig på teve snart nära dig! näää, fyfan hoppas filmen stannar inom brommas gränser. iallafall, det där om att stockholmare skulle vara otrevliga och dryga och blabla, do not get it. jag har aldrig stött på en otrevlig nollåtta.

(ååhh!!! läskigaste spotifyreklamen någonsin. telia. hörde den nyss. åååhh! vad var det för något?! rysningar av obehag gick genom hela min kropp.)

-"emma, du är inte snäll...!"
-"nää, jag vet, visst är jag inte det? jag bara låssas"

ooh snap..

det som fastnade hos mig efter besöket på dramaten var att vår guide tydligen var vän med gustaf skarsgård. snacka om att fokusera på fel saker. undra hur det ska gå för mig när vi ska skriva en "personlig reflektion" av resan. hehe.
introducerade A.P för det dolta smultronstället på hornsgatan. hon tyckte att jag hade överhypat deras sallader och trodde inte att det skulle matcha hennes föväntningar. men, hallå. ni skulle sett hennes ansiktsuttryck när hon tog första tuggan. "okej. det här är väll den godaste salladen jag ätit..."

nä, nu ska jag sova. MEN först - ett nytt avsnitt av glee. jag börjar bli förbannad. när ska puckleberry hooka upp igen egentligen!? fattar inte ryan murphy att puck och rachel av VÄRLDENS potensial att bli det nästa blair och chuck!?


Kommentarer
Postat av: ccc

HÖRRU! jag är hemma nu, ska vi hitta på något imorrn? ring mig

2010-05-22 @ 01:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback