MAMMA, JAG E KÄÄÄÄR

i fyra personer tillochmed. dom heter tyler glenn, chris allen, branden campbell och elaine bredley. hoppas jag har premission att fria. månggifte borde fan vara den smartaste uppfinningen egentligen. man slipper ju tröttna på personen.

IALLAFALL, pågår någon slags sjuk masspsykos i vårat hus. vart man än går hör man neon trees. detta har pågått i tre hela dagar. jag känner mig naken, exposed och rädd när jag inte hör tonerna av detta FANTASTISKA band. hur har jag någonsin kunnat leva utan dom?! nåja, kommer väll ledsna efter en vecka max och hitta någon ersättare. månggifte, jag säger det. fan vilken awsome uppfinning. tänk er julian, seth cohen, ed westwick och kanske lite joel kinnaman, lite older meat i form av doffe och aragorn. dööööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback