i got 99 problems and they all bitches, wish i was jigga man, carefree living

tråkig lista men jag kör.

Favoritperson: nåra sötisar som vet vilka dom är.
Attityd: goin' with the flow? inte fan vet jag.
Favoritcitat: "life is too important to be taken seriously."
Syskon: malin och felix.
Politik: vet inte! har en sådan ångest över valet. fan, hur vet man vad man vill rösta på!? några jag utesluter direkt är dock, sverige demokraterna, kristdemokraterna och centerpartiet.
Favoritbok: oj. kanske "ett ufo gör entré".
Senast lästa bok: "skynda att älska."
Favoritfilm: topp fem: crash, factory girl, the wrestler, en kärlekshistoria, a beautiful mind. typ så, får ångest känns som att jag glömmt några riktiga gobitar. men WHATEVER.
Hår: eldigt.
Favoriträtt: hehe. allt onyttigt.
Dricker: ren vodka.
Favoritårstid: sommar!
Viktigaste ägodel: inget särskilt.
Favoritfestival: peace and love.
Bästa vännerna: camilla, amanda och malin.
The one: finns förhoppningsvis någonstans där ute.
Jag saknar: ???
Det mest tragiska är: personer som bryr sig så jävla mycket om vad andra tycker osv.
Jag önskar: worldpeace.
Jag vill bo: någonstans där det alltid är sommar. när jag blir gammal vill jag bo någonstans i ett gulligt litet hus utan för en större stad, låt oss säga paris.
Det finaste namnet jag vet: didrik.
Den finaste färgen: alla färger är fina. fast neon färger är väll riktigt bläää.
Senaste drömmen: hehe. privat. dock ingen snusk-dröm, men fortfarande privat.
När jag fyller år vill jag: ha tårtkrig and get wasted.
Om jag nån gång får barn ska jag: vara världens bästa mami, dah.
Jag ser fram emot att: studenten, london och peace and love.
Något av det bästa som finns är: kyssar.
Jag hatar att: plugga och skit som man "måste" göra.
Det bästa med mig är: att jag är så oförutsägbar och mångsidig.
Jag stör mig på: folk som bär korta, tajta linnen som slutar strax under röven till tajts. typiskt kiruna-fashion. bland annat.
Om 10 år: har jag en fin man med skäggstubb och glödande ögon. två kids. är författare/glassar mig i min mans rikedommar. bor på något soft ställe.
Så fort det blir vinter: går jag i ide.
Jag är dålig på: spara pengar.
Jag är bra på: skratta.
Jag är stolt över: mig själv. DAH!
Jag vill lära mig: japanska, franska och skejta.
Om jag fick ta med en sak till en öde ö: dator med oändligt batteri. personer är ingen sak.
När jag blir stor ska jag bli: världens bästa person. eller, fan det är jag ju redan...
Om jag blir liten igen: skulle jag njuta av varje sekund.
En otäck känsla: dödsångest.
Min favvoserie: glee.
Om jag bara hade en dag kvar i livet: tagit ectasy och varit galen. kramats med alla jag tycker om.
Jag skulle behöva: ecstasy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback