göttans

mm-mmh. imorgon åker vi till stockholm. kanske min favoritplats på jorden, fast dah, paris och new york känns ganska soft fast där har jag ju inte varit ännu. även mofasas place i pojkijärvi har en förmåga att få mig att slappna av och känna mig hemma. göttans. aja, imorgon åker jag iallafall så jag kommer inte kunna blogga på typ...4 dar.
latero!

”Some women choose to follow men, and some

women choose to follow their dreams. If you’re

wondering which way to go, remember that your

career will never wake up and tell you that it

doesn’t love you anymore. ”

gaga, ohlala. ja hon vet då vad hon pratar om. POWER. vissa av det kvinnliga släktet är ju så skämmiga att man vill bitchslapa dom i rätt riktning. "varför ringer han inte?" för att: he's just not that into you! "vad gjorde jag för fel?" svar: du trodde ni var typ tillsammans efter en dejt och facebook-stalkade honom. a-a-andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback