ett argt inlägg om sex and the city

ramlade in hos bloggkommentatorerna.
dom hade skrivit ett inlägg om vilket team man är. team aidan eller team big.

herregud så många timmar jag sepnderat över att tänka på det här. haha, jag är nog sjuk. ni har väll sett den nya sex and the city trailern? AIDAN ÄR TILLBAKA! jag såg direkt att det var han, slutade nästan andas och panik smsade mina bästisar och meddelade den här fantastiska nyheten! men helvete, ju mer jag tänker på det, deso argare blir jag. arg för att jag ens kan engagerna mig så mycket i en jävla serie, det är typ inte ens på riktigt!!!! men iallfall, carrie är en bitch som inte förtjärnar honom. vad big än gör mot henne kommer hon alltid gå tillbaka till honom. hur jävla sickt är inte det? vilken dålig självkänsla hon måste ha.

angående carrie, har ni inte tänk på vilken egoistisk liten bitch hon är? hon förväntar sig att hennes vänner alltid ska finnas där för henne och blir skitsur när dom inte tycker som henne (ex. när dom inte gillar big och ryssen. man bah "hallå? undra varför dom inte gillar dom?!") dessutom behandlade hon aidan som skit och verkar helt jävla retarded när det gäller stilkänsla. hon drar typ på sig, förstora/försmå/genomskinliga trasor i skrikande fula färger och toppar sina outits med en galen hatt/magväska/stor blomma i håret.

jag gillar miranda och samantha mest. det är dom som är roligast och finast vänner.

det jag har kommit fram till är iallafall att carrie och big förtjänar varandra. dom är lika fuckade båda två. aidan förtjärnar någon bättre, han är snyggare och bättre än så. TEAM AIDAN. nä fyfan, tror jag hoppar andra filmen. ser inte trailern förövrigt ganska fjantig ut? man bah "vem klär sig så i öknen?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback