blodigt allvar

i våran familj är eurovision song contest blodigt jävla allvar.

jag skrattade när sverige inte gick vidare och då sa mamma att jag hatade mitt eget land...herregud. ni skulle sett hennes blick, om blickar ändå kunde döda i det ögonblicket dem öppnade kuveret och det var danmark som gick vidare och inte sverige.

MIN FAVORIT: israel. sötisen hamnade bara på 14de plats. mitt hat är enormt och jag känner stor lust till att typ...DÖDA alla som inte röstade på honom. han sjöng ju om gud. på hebreiska dessutom. i will always love him typ.

tyskland...man hörde ju för tusan inte ett enda ord av vad hon sjöng. förutom "love" tiotusen gånger efter varann.

belgien: en blandning av jason mraz och random kille som drar fram gitarren på en fest. fast på ett gulligt sätt. kom på 6de plats. trevligt att han kom bättre till än den prostituerade från armenien iallafall. mitt hat mot alla som röstade på armenien är större än det hat mot alla som inte röstade på israel.

upp-date: obehagligt hur mycket både jag och malin gillade turkiets bidrag. dom lät ju typ som... tokio hotel. no comments, förutom: shit, vad är det som händer mied världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback