03.11

sup?
sitter här och funderar över en liten grej. typ en massa bs. fast mest sitter jag här och fnissar för mig själv. visst hatar vi när man blir fnissig av typ "NOLL" anledning? men fa-an. jag är en av dom nu. en av de fnissiga, stirriga töntarna. *fniss, fniss*
jag bah "stop messing with my head!"
vad fan e grejen med alla dessa subtila gester!? S.L.U.T.A.G.E.N.A.S.T.
jag hatar folk som kanske får en att tro något fast man vet att det kanske inte betyder något. S.L.U.T.A.G.E.N.A.S.T

nu när ljuset kommer tillbaka på natten kan jag vara uppe hur länge som helst. på natten ställer hjärnan medvetet in sig på sömn och därför blir man automatiskt lugnare. typ som att vara hög utan att röka på (eehh.. endast spekulationer)

sofi gnällde om att hon minnsan skulle "sluta efter det här paketet" jag stannade upp och tittade på henne och sedan sa jag de förbjudna orden "det är fan ingen idé att sluta!"
så äre. alla är liksom döende vad man än gör. fast man inte rökt en enda cigg i sitt liv är det fortfarande lika stor risk att man dör imorgon. typ: istället för att kliva på bussen kommer man försent och blir överkörd. allt har ett slut. så äre.

hur sorgligt var inte det senaste avsnittet av glee när artie skulle prova att ställa sig upp och gå!? det slutade katastrofalt. jag nästan dog. artie baby </3 det är sinnes hur lätt jag kan leva mig in i tv-serier och sånt där. det är inte bra för min hälsa tror jag. jag gillar liksom inte något litegrann, när jag gillar något älskar jag det. men så är det med mig. allt eller inget. så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback