(kommer inte på någon rubrik)

idag va vi på roadtripp. det va kul fast jag fick ont i höften och knäna och lite varstanns. 19 år och min kropp håller på att lägga av (tur att jag har ett stabilt psyke..hehe). kan bero på NOLL motion (träning är för töntar) och matvanor som dessa:

frukost
kaffe och cigg

mellanmål
cigg

lunch
godis påse ooch en cola

mellanmål
cigg
middag
pizza

efterrätt
tårtbit

kvällsmål
mandarin

fick se okända norrländska skogar jag tidigare aldrig skådat. vi var ett exotiskt inslag i en liten by vi stannade till vid. moppepojke körde förbi utan hjälm och stajtade lite. jag fnissade och pep som en riktigt 08a "herregud vad gulligt!"

nu lyssnar jag på melissa horn och längtar till borlänge. åh. kommer bli SÅ JÄVLA FETT. och sedan london. kommer bli SÅ JÄVLA FETT. sedan är det dags för jobb. kommer bli SÅ JÄVLA TRÅKIGT. självmords-tråkigt. fyfan.
detta är då en sida som passar sig utmärkt för mig:
http://www.golddiggers.uk.com/
fuck arbetsförmedligen liksom.

jaja. hejhej. pusspuss.


Kommentarer
Postat av: c

damn är det så sidan heter, inte undra på att jag kom in på värsta porrsajten då (jag bara jaja det är här emma hänger)

2010-06-25 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback