mamma, pappa och gravidbloggar

läste idag hos min favoritblogg att hon älskar mamma, pappa och gravidbloggar.
det gör jag med! jag älskar dom! jag är besatt av dom! kanske låter det lite skrämmande men tanke på att jag är 19 år och barnlös, men det är något härligt och mysigt skimmer över såna bloggar. man blir glad av dom! mamma, pappa och gravidbloggar är den nya modebloggen! lätt.

den absolut bästa mamma/gravidbloggen någonsin:
Anna Blomberg 
hon är gift med style by mats mats och har världen sötaste familj! deras unge loppan är så söt att man får hål i tänderna (bokstavligttalat!) snart får dom sitt andra barn.
loppan:

andra bra mamma, pappa eller gravidbloggar:
Att vara Charlie Schulmans pappa - ingen presentation behövs. alex schulman bloggar om den nästa bloggstjärnan charlie. jag hoppas på att charlie och loppan (anna och style by mats mats barn) blir ett par!
Karin Petzelius Bastin - mammabloggen jag läst längst! bor i L.A och har två supersöta barn.
Vi ska blir fyra - först fick de missfall och man blev så himla ledsen. men nu har de äntligen fått två små tvillingar.
Expedition: Lindberg - den roligaste pappabloggen.
Hannah Graaf - verkar hur gullig och trevlig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback