huvudet går bobobobombom stubinen brinner mot explosion, yeah

just nu har jag hamnat i det kanske äckligaste tillståndet av de äckliga tillstånden som finns.

när kroppen är så jävla trött men hjärnan på topp. låg vaken i sängen i två timmar. sedan fick jag damp och slog på datorn. tittade på värsta feta bildspelet på fotbollsspelarna som tydligen har coolast frisyrer. inte ens då la min hjärna av, nejdå, jag började liksom analysera frisyrerna. bah "dom där rastaflätorna passade ju honom riktigt bra"

SUCK vilken flickhjärna jag har



jag har faktiskt hört skräckhistorier om en kille som var vaken i två dygn för att han druckit så mycket kaffe.

dagens kille
oskar självklart linnros

herregud, mannen lyckas liksom med att kombinera två av mina favorit frisyrer. när jag googlar honom kommer det bara fram bilder från snook-tiden och det var fan ingen bra tid. kan ju också lägga till att jag lyssnat på hans platta på repeat ända sedan den släpptes på spotify.

upp-date:
vågar jag dra det så långt att jag kan säga att han är 10-talets håkan? AAAH, DET GÖR JAG!


Kommentarer
Postat av: Lotta

åh han är typ finast i världen. så himla snygg. och jag tycker att ack sundbyberg är världens finaste låt.

2010-06-16 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback