-

idag var min bästa halva med om en helt sjuk grej. hennes "kompis" kastade en öl i hennes ansikte. anledning? för att hon sa vad hon tycker om sin "kompis" beteende. vissa personer är helt jävla okapabla till att ta någon som helst kritik. dem kan inte ta att folk kanske inte tycker precis som dem. jag har precis en sådan person i mitt liv. som man skämms för, som man verkligen inte vill bli förknippad med. och hur svårt det än kan vara så är det bara att cut them out of your life. man ska endast omge sig med personer man blir glad av, som ger en något.
alla andra kan dra.

Kommentarer
Postat av: Joh

håller helt med , är det bara jobbigt och krångligt så är de inte värt de till slut , jag talar av egen erfarenhet :O /Joh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback