upp-date om mina grannar

endast för dig håkan a så kommer en liten upp-date om mina grannar!

grannar 1: ett trevligt par i övermedelåldern som har en son (som jag trodde var snygg innan jag kollade synen). dom verkar ha det så tjusigt hemma hos sig, detta kan faktiskt min syster bekräfta då hon varit inne hos dom för att hon låste ut sig. dock tror jag att dom hatar oss för att charlir skäller hela tiden och för att jag hade en fest som spårade. saker eldades upp på gården osv.

granne 2: finns ej mycket att säja om henne. en söt liten tant med krulligt hår. tidigare hade hon en liten sat-hund som skällde hela tiden. fast allt är i sin ordning nu när charlie har tagit över den rollen.

granne 3: typ en 100-årig tant som vattnar sina växter i tid och otid. ja ibland när det regnar ute faktiskt! kan ju inte vara så lätt när man är så gammal. ibland om nätterna brukar jag gena över hennes gård. dock får jag alltid väldigt dåligt samvete efteråt, så olikt mig, får nästan aldrig dåligt samvete. (haha, gör det mig till en dålig person?)

hoppas du känner dig nöjd med detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback