HÄNG DOM HÖGT, JAG KRÄVER HÄMND

hahahahaha. döööör. nyss hände mig något som jag ALDRIG trodde skulle hända. jag har ALLTID sett mig själv som någon som inte lyssnar på kent (=världens töntigaste band) (förlåt alla mina kompisar som älskar kent! hoppas ni kan förlåta mig!) och precis så lyssnade jag på en spotifylista som en bloggare tillverkat och så kom det en låt jag aldrig hört tidigare och jag bara "fan, det här var ju asbra". hahahahha. och så var det en kent låt! en låt som dessutom heter töntarna. som om dom kanske trots allt har lite självdistans och insett att dom just är ett gäng töntar ;) to be continued...

Kommentarer
Postat av: Jossanh

Haha. Jag förstår inte riktigt vad alla tycker är så storsint med det bandet jag heller. Ha en bra kväll förresten :D

Postat av: pia

Men kent är grymma ;D

2010-01-22 @ 19:36:10
URL: http://areweawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback