fjantigt som fan

"Jag vill läsa om fluffiga små moln som virvlar runt i dina öron, om små minilamm som trippar fram på din panna. Ett får har skadad hov, trillar ner från din panna, åker kana på näsan och landar i din mun. Det vore så himla flott, tycker jag.
Skrivet av Maria Larson 2010-01-21 kl 16:59"

är det inte helt befängt och otroligt fjantigt att folk faktiskt uttrycker sig på sånadär vis!?
niotillfem-sandra frågade sina läsare vad dom tycker hon ska blogga om och då svarade maria larson sådär.
HA-HA-HA. maria har ju liksom redan skrivit allt det går (förhoppningsvis) att skriva om det hon vill att just sandra sak blogga om. så knäppt va?
tusen gånger hellre att ni är tysta som små musar när jag frågar er vad ni tycker jag ska blogga om än att ni svarar på detta viset. jag hade blivit asrädd. tänkt att nu jävlar har ni börjat äta svampar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du sköna, mitt hjärta är fyllt av svarta fjärilar när du uttrycker dig så. Stunderna är flyktiga, eftersom de jagas av en annan stund. Som en vacker gasell som skuttar fram, så skuttar livet oss förbi. Den undersköna lilla texten om lammet är som en lätt kyss i nacken under en vacker sommardag.

Postat av: Amanda

P.S: Jag hoppas du förstod ironin i min text (vilket jag vet att du gjorde, men tänkte att jag måste förklara det för de andra okunniga). Har inte läst niotillfems blogg på en månad, orkar inte med ologiskt "puttinuttigt" svammel.

2010-01-21 @ 19:21:36
URL: http://filosofiskt.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha. hahahahahahhaha.haha. precis den tanken jag fick när jag tidigare läste den kommentaren typ "vad fan"?! Vad betyder den där kommentaren ens? fattar ingeting. Hoppas Maria läser detta och lämnar ifrån sig en lite förklaring.

2010-01-21 @ 21:24:55
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har en svag känsla att denna Maria Larson är ironisk. Eh, jag hoppas i alla fall det..

2010-01-21 @ 21:59:53
Postat av: m

Vem är Maria Larsson??? någon random eller vad. SVARA!!!!!! Och ja niotillfem är töntig och för gammal för att få vara fånig

2010-01-22 @ 11:36:14
URL: http://matildape.blogg.se/
Postat av: ägaren

anonym: hoppas kan man ju alltid. fast jag tror faktiskt att maria larson är helt dead serious.

matilda: ja. hon är någon som läser niotillfems blogg uppenbarligen!

2010-01-22 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback