bye, bye blackbird

jag kan inte leva när det är såhär kallt ute. jag bara kan inte! ni skulle sett mig idag. för att gå ut i 10 minuter tog jag på mig täckisar, fet dunjacka, dubbla fleectröjor, 2 par yllesockar, 2 par vantar, halsduk lindad typ 5 varv runt halsen. alla andra har höstdepressioner, jag får vinterdepression. jag hatar allt men vintern. jag hatar hur snön knastrar under fötterna, jag hatar att det är mörk precis hela tiden, jag hatar att det faktiskt finns folk som älskar vintern. fast mest hatar jag kylan. verkligen hatar. nu har jag målat naglarna svarta och ska va emo till den här jävla skit vintern är slut...alltså typ till maj.

Kommentarer
Postat av: (t)agenten

ja man är fan bosatt i fel land. inte konstigt att vi svenskar är så jävla stela!!

Postat av: Dessi

Hej! Alltså vi har ca 60 cm och idag -24 äckliga kalla grader!!!!!, snö vet ju inte hur mycket ni har men alla typ man pratar med där uppe säger att ni har så lite snö och knappt någon kyla, men antingen så har dom som jag pratat med tappat synen och känslen eller så är de du min vän som hatar vintern mer än något annat:) typ som jag, de finns fan inge värre än att gå ut när de är kallt, båsligt, snöigt och mörkt, tacka vet jag sommar och sol, få pilla ner tårna i sanden och njuta av solen som värmer:) de är grejer:)

Men jag tror nog på dig ang snö och kylan:)

Kramen den frysna fastern i Umeå

2010-02-01 @ 08:52:46
URL: http://dessilindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback