08.27

idag på morgonen har jag en ny lektion. och jag hittar fan inte till lektionsalen. hahahahah. fattar ni att jag klev upp kockan 7 när jag hade kunnat ligga och sova nu? och så börjar jag först 11.40. I LOVE LIFE.
istället skriver jag om min helg som var bra.
fredag:
myskväll med mamma. tittade på let's dance (hur dålig produktion?) och osbourne sow (så jävla kul)
lördag:
klev upp tidigt. åt en stor frukost (gör typ aldrig det.) städade mitt rum litegrann och powerwalkade (eeh?) med amanda.
åt god middag hemma med linsröra och pasta.
åt en timme senare finmiddag inklusive efterrätt hos bernestedt. sedan spelade vi monopol (vann igen. c hamnade i en livsdepression och jag var rädd att hon skulle mörda mig) och såg på jearsy shore (värre än paradise hotel och bättre än the hills. ah typ så.)
söndag:
klev upp sent. fortsatte städa mitt rum litegrann. träffade elina. hon fick prata ut som problemen i hennes liv. jag är världens bästa bollplank som kommer med bra råd. (tror jag iallafall.)
kom hem, kröp ner under täcket och åt godis. så på ännu en johan-skit-falk film bara för att kunna njuta av en timmes perfektion. han har aldrig varit så snygg som i den filmen som var igår.
sedan tittade jag på några avsnitt av sex and the city tills jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback