äventyr på riddarholmen

jag dör i den här jävla staden.
jag har abstinens efter...ja någonting större. i maj åker jag till sthlm med min klass. men hade bra gärna åkt dit redan nu med mina två vapendragare.

kan berätta en historia som antagligen inte är så rolig om man inte var där.
i sommras bytte ida om vid svea hovrätt (haha kollade precis upp det först trodde jag bara att det var något random hus men herre-gud svea hovrätt gör ju allting bra mycket roligare) och precis när hon fått på sig kläderna gick det förbi ett gäng med turister. fattar ni hur kul det hade varit om dom hade gått förbi 2 minuter tidigare!? lovar att jag hade filmat allt och lagt upp det på bloggen sedan!
efter det så blev vi så jävla stirriga att vi gick vilse! JA, på riddarholmen av alla ställen! vi irrade runt som yra höns på samma ställ i jag vet inte hur länge i jakt på någon tunnelbanestation. ida ringde förtvivlad sin mamma i kiruna som försökte förklara och jag skyllde såklart allting på malin. (hallå, vad är lillasyrror annars till för? sköja, love you bitch!) sedan kom JAG på att vi bara kunde gå samma väg som vi hade gått dit. såklart. hahahahaha ibland är man allt bara dum va?

här är hon, väldigt glad över att turisterna inte gick förbi 2 minuter tidigare.


vi var tvunga att ta fram den skämmiga ut-i-fall-att turistkartan.


sedan drack vi oss fulla på redbull för att kunna glömma den pinsamma incidenten.
THE END

Kommentarer
Postat av: ida

åh. det var verkligen kul!

Postat av: Malin

haha åh. om jag vill tilbaks!

2010-02-18 @ 19:58:01
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback