EFTERLYSNING: vem är du "somliga går med trasiga skor"?

under min långa tid som proffsbloggare har jag fått endast en (EN!!!) kritiskt (kanske rent av hatisk) kommentar.
här är den: 

Postat av: Somliga går med trasiga skor

Ja, snälla. Kan vi inte öppna upp en mack här ute i skogen till vår hemlösa förtjusning?! Jag och alla de andra ghettobarnen längtar tills vi får sätta tänderna i vår första godis, eftersom dagarna mest går åt till att prata grov förortsslang, tugga på bark och mysa under de presseningar som vi kallar "hem". Ditt intellekt skiner verkligen igenom och jag, liksom kiruna kommun jublar högljutt över "idén/idiotin". Fram till denna glädjens dag, då vi ghettobarn får skåda Macken, ska jag drömma mig bort till det glamourösa liv som det måste innebära om man bor i schtaan (ghettoslang -du skulle aldrig förstå. Kanske bäst om jag infliknar med ett stort IRONI så att budskapet går fram, jag har för mig att personer med ett lågt iq brukar kräva det.) Piz bre, hoppas att inte aina kommer och tar dig för din fett ofeta intelligens.

2009-01-08 @ 13:25:20

Min första rekation på detta var ju såklart "vilken jävla idiot!" men ju mer jag har funderat på det så blir jag bara mer och mer facinerad. Först trodde jag att denna person skulle vara lite skojig och så, men fan den här personen är riktigt, riktigt arg på mig för att jag kallade Toullavaara för ett ghetto. Denna person kallar mig för både idiot och ointelligent (det senare brukar jag inte har något problem med om det är personer jag känner som uttalar sig, dom vet liksom hur jävla ointelligen jag faktiskt kan vara.) Dessutom är denna kommentar väldigt välformulerad och det är just det som gör mig så facinerad. Hur fett ovärt liv måste denna person ha, om den sitter framför datan i ren ilska och skriver en sånhär kommentar? De flesta skulle liksom skrivit nått i stil med "är du helt jävla dum eller? gå och dö!"
Så det jag undrar nu är såklart - vem är du "somliga går med trasiga skor"? läser du fortfarande min blogg? vet jag vem du är? och värst av allt, är du någon jag känner? (vilket fan hade varit helt patetiskt, varför inte säja det här till mig personligen isåfall? Är ju inte direkt som att jag hade blivit sur. Alla vet väll att Toulla faktiskt är ett ghetto...eehh?)
Om du nu mot all förmoda läser det här kan du väll slänga in en lika välformulera och genomtänkt kommentar så stryker vi ett sträck över detta och blir kompisar!

P.s Du underskattade mig, här är en brud med många, många talanger en är blandannat - förortsslang.

FRED UT MY LOVES

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jo emma.. Det är något jag har velat berätta.. Det var jag som skrev kommentaren.



Haha, nej, pallade inte mer. Du vet att jag antagligen hade använt mer svordomar och att jag dessutom vet att tuolla är ett ghetto. Haha, min humor är verkligen på en hög nivå!



Tänk att det var över ett år sedan någon skrev den kommentaren, känns som igår! Nu vart jag sjukt nyfiken! Så, du okände kommentator (inte rätt användning av det ordet, men skit samma); come out, come out wherever you are! (I toulla förmodligen)

Postat av: c

hahaha

2010-02-15 @ 16:29:39
Postat av: Malin

följer detta med intresse, även jag!

2010-02-15 @ 17:33:27
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oj, det va hårt!

2010-02-15 @ 19:33:34
URL: http://jennieylvin.blogg.se/
Postat av: m

åh nu skäms jag ju som bor i tuolla. kanske också borde kasta in någon arg kommentar och stå upp för tuolla ;)

2010-02-16 @ 15:40:56
URL: http://matildape.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du borde kolla ip-nummret: http://www.olzzon.com/gratis_sparaip.php

2010-02-18 @ 19:46:12
URL: http://filosofiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback