bara en av alla saker som jag älskar med mig själv

man vet aldrig med mig alltså!
först lyssnar jag på nirvana i en timme, sedan samma akon låt på repeat 10 gånger.

det är det som är så jävla härligt med mig om jag får säja det själv! jag är så himla oförutsägbar och mångsidig. komplex och härlig. ja, fan vad jag är härlig.

några andra bra saker med mig som jag kom på just nu:
passar i både långt och kort hår
ler mot personer jag inte känner
kan äta asmycket utan att gå upp i vikt (har hört att det kommer efter 25. gaahh. sjukt osoft för oss som hatar allt som har med träning att göra.)
tar inte åt mig av motgångar, skrattar mig bara genom skiten
kan skriva vackra noveller
gör en helt awsome currykorvgryta
har en fin och fyllig beyoncé rumpa

Kommentarer
Postat av: c

bjud mig på den där currygrytan någon gång

2010-02-16 @ 21:43:06
Postat av: c

du är awesome!

2010-02-16 @ 21:43:49
Postat av: ägaren

c: DU är awsome!

2010-02-16 @ 23:02:27
Postat av: Anonym

ja, du är riktigt härlig! :)

2010-02-17 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback