min mamma

idag fyllde min lilla mamma 45 år. min mamma är kanske den finaste mamman som finns. nästan alla säger ju så om sin egen mamma så kanske är det några som inte håller med mig riktigt. min mamma är precis som jag (fast minst 10 gånger värre): förvirrad, känslosam, hetsig med sina åsikter och hennes skratt är helt okontrollerbart. hon och min moster elisabeth (dör av att dom bor i stockholm=lång bort, man vill ha en liten dos av elisabeth varje dag) är i en helt egen liga alltså. de är så ofrivilligt roliga att man näsan kissar på sig. varje dag skrattar jag åt min mamma för att hon är så knasig. vill man provocera henne är det bara att börja prata om maud olofsson, finns ingen hon avskyr så mycket som henne. hon bakar jättegoda chocolatechip cookies och jag minns när vi skulle skoja lite med henne. malin tog på sig värsta outfitten som bestod av typ upprullade beiga mjukisbyxor och en body och vi bara "det här ska malin ha på sig under peace and love!" och hon bara "jahaja, men det ser ju fint ut!" hon är så fin hon att hon inte vågar säga till sina barn att "nej det där ser ju faktiskt förskräckligt ut". kan vara så att hon faktiskt tyckte det var snyggt också, vet ej. men det är ju det som är så charmigt med henne, min lilla mamma.
jaja, min mamma är helt enkelt bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: kim

Grattis till henne!



Vi mår bra båda två :) Läste att Charlie inte finns mer :/ Hoppas att det är bra med dig även om det är som det är..

Postat av: Anonym

Jaha, då var det klippt igen då! Du fååår inte skriva sånt eller skriv mer!?!! Och jag tyckte faktiskt att Malins outfitt?? var snygg och praktisk när man ska på festival, så de så. Och sen gillar jag inte att du nämnar en viss Maud Fucking Olofsson i samma mening som mig!!

Din kära mor.

2010-12-14 @ 09:04:49
Postat av: Anonym

Nu har jag försökt lämna en komentar två gånger och de funkar inte!! Vad gör jag för fel? Tekniskanalfabet...Tack för dina fina ord, de värmer ett krossat litet hjärta.

Mamma

2010-12-14 @ 09:08:24
Postat av: Anonym

Oj då, såg att det visst gått...Help, jag är fucking 45 år...

Morsan igen

2010-12-14 @ 09:09:27
Postat av: malin

"Help, jag är fucking 45 år..."



min mamma e ju kul,....

2010-12-14 @ 14:06:05
URL: http://losemyselftoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback