" jag hatar mr. big*, blir så jävla äcklad av honom" "...jaha ni pratar om sex and the city! jag trodde ni hade någon gemensam vän..."

så mycket som jag skrattat idag har jag inte skrattat sedan...gud vet. det är typ min favorit aktivitet och efter dagar av sorg/saknad/charlie-bilder-i-huvudet-när-jag-ska-sova var det jävligt trevligt.

det finns nästan inget bättre än när man har roliga jobbarkompisar. idag jobbade jag natt med karin och b-a och dom e fem plus. hoppas nästan att jag ska jobba imorgon också bara för att få hänga med dom. innan skrattattackerna (underbart ord) pratade vi om spökhistorier och sådant kul. karin berättade om när hon sett en liten tomte hemma hos sig och sedan var jag tvungen att gå upp till våning två. först, asläskigt att gå igenom sjukhuskorridorer själv natten. sen, ännu mer läskigt efter skräckhistorier om små tomtar. ännu mer sen, ja då är jag på våning två, öppnar dörrarna, och vad står då inte där rak framför mig? jo en liten tomte. dock av porslin. ni vet när man blir så rädd att man inte ens kan skrika eller någonting, blodet typ fryser till is.

*asså mitt hat mot big tar aldrig slut. jag skulle kunna starta en blogg som handlar om mitt hat mot honom, skulle i snitt skriva 10 inlägg per dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback