19:39

idag har jag haft superhäng med elina. vi fikade hjortroncheescake, HUR gott!? åt thaiwok, HUR gott!? och så handlade jag presenter till melvin, för på fredag ska jag på 1-års kalas! förstår ni att han redan är 1 år. helt galet. det finns nästan ingen så roligt som att köpa barnkläder (förutom underkläder och skor). när jag skulle träffa min kusin anna och fabians barn första gången gick jag bananas på H&Ms barnavdelning. finns hur mycket fint som helst! faktiskt så var jag och sofi de första som fick vara barnvakt till lilla elsa. ♥ asså barn! när jag blir stor vill jag ha typ fyra. eller fler...hehe för jag vill adoptera också. som jag längtar efter den tiden i mitt liv! det är det jag ser mest fram emot med livet. ett stort hus vid vattnet utanför någon storstad (london? stockholm? paris?), en snygg man och några gulliga barn som springer omkring. min man spelar piano och jag dricker ett glas vitt. vi hade varit den bohemiska sortens familj. mmmmh.

UPP-DATE:
malin bor självfallet i huset bredvid med sin man som ser ut som
ash stymest. hon är chefredaktör på en tidning och hennes man är hemmaman som tar hand om hushållet slash deras ungar.
good enough?
 
köpte bland annat en jeansskjorta till honom. så vi kan matcha varandra såklart!


Kommentarer
Postat av: malin

jag då? sitter jag under bordet? eller badar jag i havet?

Postat av: malin!!

ahhhh! hur kunde jag se denna "upp-date" först nu? tackar gud (nej, mig själv) för att jag läser din blogg mest hela tiden. vilket perfekt liv.

2011-01-15 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback