Utkast: Aug. 28, 2010

sommaren har varit slut nu ett bra tag. men jag är nöjd. min sommar har innehållit ett par saker som jag tycker är nödvändiga för att en sommar ska klassas som helt okej:
- en bra festival
- nya fränkar
- snyggaste killen
- en rolig resa
- några galna utekvällar och bra häng
- ett bra soundtrack: fibes, oh fibes! och oskar linnros

och bara en fråga: varför finns det så mycket bilder på mig och något ätbart? måste ha alzheimers-bulimi. äter som fan men glömmer att kräkas.
jag och en majskolv

jag och en big mac

jag och kött

jag och en våffla

jag och en frukost

och det finns mycket mer. och ja, jag hade på mig min jeansjacka nästan jämnt. sjukt. den är med på typ 90 % av alla bilder. kanske mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback