LULEÅBOR MED ALKOHOL OCH ATTITYDSPROBLEM DELUX

jaha. igår var typ det värsta jag varit med om. iallafall lätt topp 5 av de värsta jag varit med om.

publiken till oskar linnros var så jävla vidrig. har aldrig varit med om värre. av de tjejer (ytterst få killar) som stod framför, bakom, runt oss var 99 % av dom svinfulla otrevliga fjortisar. dom pressade på utav bara helvete fast vi redan stod vid stängslet och skrek som jävligt pinsamma johan palm-fans. dessutom sa en av dom jobbigaste tjejerna "är det här oskar lindros? jag bara "oh no you didn't!" varför måste man stå längst fram och trycka på som fan när man inte ens vet vem det är som spelar? till en början gick det rätt bra då jag kunde pressa bort dessa äckliga "personer" med mina festivalvana höfter men sedan efter sisådär EN låt blev trycket alldeles för mycket och jag kunde inte ens röra på mig. bakom mig stod en tjej som också höll på att bli halvt ihjälklämd, hon hade knytit sina händer och stötte hela tiden in dom mellan mina revben. det gjorde jävligt ont.(dock fattar jag att hon inte kunde göra så mycket åt det, så no hard feelings.) efter TVÅ låtar var jag tvungen att ta mig därifrån. och av dom låtarna minns jag ingenting. jag hade nämligen helt fullt upp med att försöka överleva. på vägen hem till vårat hotell pratade jag med camilla i telefon, jag rigtigt skrek ut hur mycket jag hatade luleåbor (lätt sveriges otrevligaste) och hur dåligt arrangerad hela "festivalen" var. hoppas alla hörde. när jag kom fram till vårat hotell hade jag glömt bort koden in. självklart. så var tvungen att sitta ute och vänta i 20 minuter tills malin sett mina sms. innan jag skulle sova denna aftonen var "nu hade jag kunnat vara hemma och kolla på paradise hotel" den sista tanken som gick genom mitt huvud. sad but true.

ibland hatar jag människor. och hey, tack för att ni förstörde stunden jag sett fram emot i flera veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback