Utkast: Aug. 10, 2010

De tre viktigaste samtals ämnerna för mina arbetskollegor:

1. IKEA.
Engligt dom är Ingvard Kamprad det närmsta gud man kommer. Dom pratar om när dom varit på IKEA, när dom ska åka dit nästa gång. Vad dom köpt, vad dom vill köpa. Vem som varit där och vad dom köpte. Hör jag om så ett endaste ord till om IKEA kommer jag personligen söka upp personen och bränna ner alla dennes förbannade IKEA saker.

2. OLYCKOR SOM INTRÄFFAT I NORRBOTTEN
Förr, förra veckan var det bilolyckan utanför Piteå som var the shit. Förra veckan var det kille som skjutit sig själv. Frågorna var många! Överlevde han, varför gjorde han det, har han bara ögonen kvar eller var det kanske tungan? Idag facebookade dom en död kille för att ta reda på vem han var. Hur kan man vara så sjukligt besatt av att få veta vad som egentligen hände och blabla när man inte ens känner personen!?!?!?!? Observera dock att detta endast gäller olyckor som skett i Norrbotten, detta är mycket viktigt. Allt under Umeå räknas inte. Fuck översvämningarna i Pakistan liksom, dom klara sig nog. 

3. VIKT
"Det är så konstigt att jag inte går ner i vikt!" Då vill jag skrika "men för i helvete! Det är inte alls så speciellt konstigt när du äter bullar på varje kafferast!!!!!!!!!"

Christel! Varför, varför, varför har du semester nu!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback