om vi bara vore något mer än bara nästan lika snygga

saker man kan göra när man inte har ett jobb: kolla på paradise hotel danmark.

jag säger bara en sak: DANSKARNA KAN SIN SAK. jag är så inne i det just nu att jag vill börja prata med någon konstig dansk dialekt. dock är det sorgens dag hemma hos mig för amalie har åkt ut. alla andra är så jävla skumma. vet ej vem jag ska hålla på nu. kanske peter hennes "pojkvän". jag hat-älskar honom. han är rätt stupid men pga. detta så blir han himla söt. eller gaykillen (varför kan jag aldrig komma ihåg vad han heter!?) svåra val. en sak är då säker: jag hatar cp-stina med inlevelse. åker hon inte ut snart kan jag nästan inte fortsätta kolla.

create avatar
create avatar
create avatarcreate avatar
jaja, nog om det! imorgon åker jag till luleå. tror det kan bli rätt FETT... för där väntar nämligen vår bäste oskar! oskar for president! tjohooo!

KRAMIS!


Kommentarer
Postat av: m

åh lycko dig som har så mycket kvar o se. Miiii...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback