men GAAAHHH GRRRRR MJAAAUUU snygg tjej

roligaste peace and love dagen. vi träffade våran granne (<3) och biblotikarien (<3) första gången.
dock slutade dagen med att både malin och ida hittade ragg. och jag skulle hitta till camilla och jennys tält, det gick sådär. gick vilsen och började nästan grina, kunde inte heller fråga någon om hjälp för jag var visst på lugna campingen och där låg ju alla och sov. efter ett tag hittade jag hem, sedan satt jag där ensam - i mörkret, utan cigg. vaknade på morgonen av att malin och hennes ragg kom hem, satarna började gulla med varann. "du e myyysig!" "nääee, duuu äääär mysig!" ville slå ner båda två.
när ida kom hem vet jag vet jag inte. hon var iallafall där på morgonen.
när vi vaknade var det sjukt varmt. jag och ida gick och handlade. kollade mig i en spegel inne på affären. skrek nästan till av fasa, såg ut som en jävla crack hoe som knarkat i större delen av sitt liv.
när vi kom hem låg malin inne i tältet och skakade/svettades/var okontaktbar av diverse anledningar. sedan blev det SVINIGT varmt och jag trodde jag skulle dö. både malin och ida brände sönder sina ryggar. men inte jag! för jag smörjde in mig minst var 10de minut. precis som maria montizami med sitt läppstift.
och thai-buffén för 130 spänn ska vi inte ens tala om...

Kommentarer
Postat av: Gammla faster

Generna går igen, påminner om din faster när hon var ung och vacker, idag är hon bara vacker.

2010-08-09 @ 16:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback