videobloggen som gud glömde

jag och min assistents tappra försökt till att göra en videoblogg:

"om ni där på andra sidan undrade varför jag precis gjorde en konstig grimars så var det för att det knakade till i min käke. ganska obehagligt faktiskt. tänk så gick den ur led?"

"du överskred gränsen lite. men helt ok."

"mest av allt skulle jag bara vilja döda alla dom där jävla fittorna som håller på att kriga hela tiden"
 
"nää, gud nu fick jag en minnesförlust"

dessutom avslutade vi hela skiten med en improviserad rap.

ingen kommer någonsin få se den, ja förutom om jag bloggar i fyllan eller om någon hackar sig in i min dator.

tjarå!


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha. gud ja. hemlihetsstämplat material.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback