bored to death så jag gjorde en lista innan lektionen börjar

8 saker du ser fram emot:
sommar
stockholm
studenten
19 år
peace and love
london
flytta till hemligt ställe (borde berätta våra planer för mami och papi innan jag outar det i bloggen) med mina homies
nya avsnitt av glee (TISDAG!!!!)

8 saker du brukar säga ofta:
liksom
oh my god
fett
fitta
jävla
awsome
asså
fan

8 bra saker med dig själv:
jag kan skratta åt mig själv på ett avslappnat sätt
bra självkänsla
när jag är intresserad av någonting gillar jag det bara inte litegrann utan jag verkligen brinner för det
kommer överrens med många olika människotyper
öppen för nya saker
kreativ
jävligt rolig då och då om jag får säga så
allmännbildad

8 dåliga saker med dig själv:
kan vara en jävla bitch
kan hända att efterblivna mongon inte fattar när jag är oseriös eller är sarkastisk. men det är väll egentligen deras problem. eller så borde jag kanske vara tydligare.
hehe, kan bli helt sjukligt besatt av saker ibland
hatar när folk inte tycker som jag
lite naiv ibland och vill tro det bästa om alla
kan säga någonting utan att riktigt tänka och sedan låter det bara så jävla knäppt
dålig på att passa tider
noll disiplin, därför suger jag på att typ...plugga. börjar alltid göra andra saker istället. malin, min privata lärare, måste piska mig för att jag inte ska gå iväg från böckerna.

Kommentarer
Postat av: Malin

ja, förfan. glöm nu inte böckerna i skåpet imorgon! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback